Günün Melek Kartı – Olumlu düşünceler olumlu sonuçlar yaratır

sun sun sun

 Michael: “Göreviniz – eğer siz kabul ederseniz – sadece ve sadece olumlu düşünmek ve konuşmak”

Arkadaşlar, dün Archangel Michael kartlarını kullanmıştım. Michael bize tarafsız olun, merkezde kalın dedi. Hatta ben bir adım öteye gidip gazete ve haberlerden uzak durun bile dedim. Uzak kalabildiniz mi? Peki, olanlardan bir sonuç çıkarabildiniz mi? Ben Michael’ın sözünü tuttum ve sadece tarafsız bir şahit gibi izledim her şeyi, uzaktan ve hiçbir bağ oluşturmadan. Eğer dün özellikle bu öğüde değer verip kendimi sağlıklı merkezde tutmasaydım büyük ihtimalle sinirlerim alt üst olmuş vaziyette ekrana kilitlenirdim. Peki, bunun getirisi ne olacaktı? Hiçbir şey.

Bildiğim tek bir şey var o da bize söz verilen, öngörülen ve hatta buraya defalarca risk alıp yazmak zorunda hissettiğim olayların gerçekleşmekte olduğu. Geçen sene bu zamanlar bu yaşadıklarımız hiç aklınıza gelir miydi? İlahi zamanlama öyle iyi işliyor ki söz verilen her şey, bütün vaatler zamanı gelince oluyor ve bundan sonrası bize kalmış.

Peki şimdi ne olacak? Her şey olması gerektiği gibi olacak, yani İYİ SONUÇLAR, POZİTİF GELİŞMELER bizi bekliyor. Ancak bu iyi sonuçlara 10 sene sonra değil de elimizden geldiğince çabuk ulaşmak bizim elimizde. İşte Michael bugün tam olarak bunu söylüyor:

“Siz bu durumu çözebilmek için reçeteye sihirli bir madde koymak istiyorsunuz, ve o sihirli malzeme sizin canlandırıcı ve neşe dolu düşünceleriniz. Bu teklife itiraz edip zaten olumlu bir düşünce yapınız olduğunu söyleyebilirsiniz ama ben ısrar ediyorum, düşüncelerinizden, kullandığınız kelimelerden ve hatta yaptığınız esprilerin tamamından endişe ya da negatif olabilecek her şeyi eleyin ve atın. Çünkü endişe ve negatif frekans gerçekleştirmek istediğiniz şeylerin gelişini yavaşlatır ve hatta iptal eder. Düşüncelerinizin ne kadar yapıcı olduğunu hayatınızın son dönemlerini gözden geçirerek anlayabilirsiniz. Çünkü olumlu düşünceler ile olumlu sonuçlar arasında doğrudan bir ilişki vardır. Eğer bütün çabalarınıza rağmen engeller ve hayal kırıklıkları yaşıyorsanız düşünme sisteminizi değiştirmeniz gerekir. Bu konuda size yardım etmeye söz veriyorum. Siz sadece olumlu düşünüp, konuşup yaşamaya niyet edin ve bunu uygulamaya çalışın yeter.”

Arkadaşlar, pozitif düşüce ve çekim gücü konusunda bu platformda sayısız yazı ve metot var, onlara bakabilirsiniz. Bugün için pratik bir liste yaparsam:

  • Kendinizi ve başkalarını eleştirmeyi bırakın. Kendiniz de dahil olmak üzere kimseyi suçlamayın.
  • “Beni ne mutsuz ediyor?” sorusunu değil “beni ne mutlu ediyor?” sorusunu sorun ve cevabı uygulayın.
  • Her gün ve aslında her saat düşüncelerinizi kontrol edin. Düşünceleriniz negatife kaymış ise Mor Alev enerjisi ile dezenfekte edin.
  • Soruna değil, çözümüne odaklanın.

Bu tavsiyeler işten aileye, aşktan paraya ve tabii ki şu anda ülkemizde olan kargaşaya kadar işimize yarayacaktır.

Şimdi yine güncel konulara dönüyorum. Bırakın kim kimi suçluyorsa suçlasın, kim ne suç işlemişse işlemiş, çok karanlık işler dönmüş, hayatlar söndürülmüş, büyük ihtimalle eğer emniyet, yargı ya da ülke yönetiminde söz sahibi olan bir pozisyonda değilseniz yapabileceğiniz tek şey kendinizi kaptırmadan tepkinizi bildirmek ve hayatınıza devam etmek. Ben daha bilmediğimiz çok şey olduğunu düşünüyorum. Zamanla onlar da ortaya çıkacak. Bizim asıl yapmamız gereken şey, ya da bize verilen görev ise bundan sonra nasıl bir ülkede yaşamak istediğimizi belirlemek, belirledikten sonra ona odaklanmak ve şimdiden o yeni parlak ülkenin prensiplerine göre yaşamak. Bu düşüncelerde sınır yok. Düşünün işsizliğin olmadığı bir ülke, suçun olmadığı bir ülke, yeşil enerji, yeniden canlandırılmış ormanlar, tarafsız yönetim, eşitlik… Ve daha ne istiyorsanız bunu düşünün. Ebeveynler kendi çocukları için düşünsünler lütfen. “Ben çocuklarımın yurt dışında yaşamasını istiyorum” diyen çok insan var. O zaman yurt dışının nesini beğeniyorsanız düşüncelerinizde buraya getirin. Fırsat eşitliği? Kaliteli eğitim veren okullar? İnsana saygı?

Bu size tamamen fasa fiso gelebilir, inanmayabilirsiniz, egonuz bütün bunların hepsinin saçmalık olduğunu söyleyebilir. Öncelikle, bu günlerin aylardır geldiğini söylüyorduk ve geldiler, yani bütün bunların palavra olmadığına dair kanıtınız var şimdi. Ve ikinci olarak da, bundan başka ne yapabilirsiniz? Gidip oy vermek dışında ki bunun da pek işe yaramadığını yıllardır görüyoruz. İşte bir fikir: Bu sefer oylarınızın işe yarayacağını düşünün.

Kısacası bu olaylardan olumlu sonuçlar çıkarmaya odaklanın. Ve lütfen olumsuz düşüncelere kapılmayın.

violet roadToplu meditasyon – Ülkemiz için Mor Alev Enerjisini Kullanmaya Davet (Her gece saat 10.00 da)

Dün gece geç vakit bir okuyucumdan bir toplu meditasyon düzenlemek için istek aldım. Bu geceden başlamak üzere Yılbaşına kadar her gece saat 10.00 da sizleri aynı 10 Kasım’da yaptığımız gibi birkaç dakikalık Mor Alev meditasyon ve duasına davet ediyorum. Diyelim ki saati kaçırdınız, o gece meditasyonu yapabildiğiniz saatte enerjinizi toplu meditasyon enerjisine eklemek istediğinizi belirtin ve niyet edin. Evrende saat diye bir şey yok, aynı güçle bize katılacaksınız. 10 Kasım meditasyonunu bir iki değişimle buraya aktarıyorum:

Niyetimiz ülkemize sevgi, huzur, bolluk, bereket, tolerans, merhamet, mutluluk ve neşenin gelmesi olsun.

Ankara’nın merkezinden doğru yayılan evrenin en güçlü Mor Alev enerjisini gözünüzde canlandırın. Mahalle, mahalle başkente yayılsın. Yolunda sevgiye ait olmayan, olumsuzluk taşıyan her enerjiyi yaksın ve olumlu sevgi enerjisine çevirsin. TBMM, Başbakanlık, Cumhurbaşkanlığı, Bakanlıklar, Sayıştay, Danıştay, Anayasa Mahkemesi, Türk Ordusu ve hatta TRT gibi tüm devlet dairelerini Mor Alev’le yıkayın. Ankara’dan yayılan Mor Alev enerjisinin tüm Türkiye’yi kapladığını gözünüzde canlandırın, bu enerjinin dokunmadığı tek bir ev, tek bir iş, tek bir fabrika, tek bir kişi, hayvan ya da bitki kalmasın. Üniversitelerimizde Mor Alevle bilgi ve bilgeliğin aydınlanmasını, okullarda çocuklarımızın çiçek açtığını, tiyatro sahnelerinde, galerilerde sanatın gökkuşağı gibi bizi muhteşem bir hayrete sürüklediğini aklınızda canlandırın. Tarlalarda bereketi, ormanlarda şifalı temiz havayı düşünün. Güneydoğu’ya barış, İstanbul’a huzur, bulunduğunuz şehirlere sevgi, saygı, bolluk ve düşünebileceğiniz tüm güzellikleri getirsin. Lütfen hiç kimseyi, hiçbir bölgeyi ayırmayın. Sizin hangi görüşte, ne tarafta olduğunuzun hiçbir önemi yok. Duanızda yetimhanelerdeki çocuklarımız da, hapishanelerimizdeki mahkûmlar da olsun. Hepimiz Tanrı’nın kutsal çocuklarıyız. Eğer sorun olarak gördüğünüz konular varsa oralarda daha çok zaman geçirin. Negatifleri yakın, dönüştürün, Mor Alevin dev bir yanardağ patlaması gibi genişlediğini ama yıkım yerine sevgi getirdiğini düşünün. Sonunda bütün Türkiye Mor Alev’le aydınlanmış ve mor-eflatun ışığın parladığı bir yeryüzü köşesi gibi gözükecek. Bunları bir film gibi aklınızdan geçirin, dileyin, inanın. Burada kalmayın sınırlarımıza huzur ve barış, komşularımıza sevgi, bereket, barış dileyin. Çalışmanızdan memnun kaldığınızda bu enerjiyi tüm dünyaya gönderin. Bu dua/meditasyon bir dakikadan fazla sürebilir, kendinize zaman tanıyın. Tatmin olduğunuzda enerjiniz ve kalbiniz görevini yapmış demektir. En sonunda kalbinizden Tanrı’ya ve diğer meditasyon arkadaşlarınıza teşekkür etmeyi unutmayın.

Sevgili Günnur’a bu fikri için ve hepinize katılımlarınız için çok teşekkür ediyorum.

Teşekkürler Michael!

Telif Hakkı©2013 Mor Alev. Tüm Hakları Saklıdır. Bu yazıyı tümü olmak şartıyla, değiştirilmeden, bedava olarak, ve bu telif hakkı uyarısı ve internet bağlantısı (https://moralev.wordpress.com/) ile birlikte kopyalamaya ve dağıtmaya izin verilmiştir
Copyright © 2013 by Mor Alev. All Rights Reserved. Permission is given to copy and distribute this material, provided the content is copied in its entirety and unaltered, is distributed freely, and this copyright notice and links are included. https://moralev.wordpress.com/

1 comments

  1. Bu güzel fikir için teşekkür ederim sevgili Günnur Hn ve sevgili Mor Alev’e…

    Beğen

Yorumlar kapatıldı.